Åskrädsla och tatuerings funderingar!

God kväll. Eller god morgon, för jag har typ just vaknat till liv igen efter några timmars djup sömn.
Jag väcktes av att det mullrade och smattrade på rutan. " Hjälp, det åskar, blixtrar och blåser storm. Jag kommer dö! ", jag är nämligen så barnsligt rädd för åska och blixten.. När jag är ensam iaf. Och när det blåser storm så tror jag alltid att det ska ramla ett träd eller något så jag ska dö.. :S
Nåja, nu har vädret lugnat ner sig och jag hoppas kunna somna om igen om en stund.

Idag har jag endast tränat och sen haft ett möte och filat det sista på min redovisning om ångest på onsdag. Det känns sjukt spännande!
Jag har börjat kolla på en ny gaddning också. Tycket det är på tiden att jag gör min tredje nu, och jag vet precis vad jag ska ha. Dock vet jag inte vars, eller riktigt 100% hur den skall se ut. Så jag fortsätter spana på internet och så ska jag kolla med min tatuerare när han kan tänkas ha tid för mig i sommar. Jag vill även göra en 4 inom en snart framtid, för jag har en idé på den också. Men jag tror det blir en i sommar och sen en till under vinter halvåret igen.

Planeringen i veckan blev bra tycker jag. Har lite skola och plugg, städning och sen är det shopping under fredagen.
Så denna vecka har jag längtat efter länge, eftersom det är min sista vecka som 18 åring, haha.
Jag längtar ännu mer till att fylla 20, men 19 är stort det med. Speciellt om man känner att det året kommer vara framtids avgörande.
Så på söndag får ni inte glömma att gratta mig, och kom för all del och fira mig på lördag. Då blir det grill party och tårtätning i massor!!

Jaja, nu har jag bloggat alldeles för mycket i ett och samma inlägg. ( Förlåt Frida, jag ska skärpa mig på kortare inlägg! )

Puss och Kram!
/Fiie


Kommentarer
frida

hahahha sofie du är väl för go!!:) JAg läste hela inlägget med möda;) haha

2009-04-28 @ 22:10:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0