Äntligen på väg!

Hallå och God morgon! :)
Efter stök och bök men ändå en ovanlig smidig och bra start så sitter vi äntligen på tåget!
En latte blev drucken och en hejdå kram av Frida blev tagen. Nu väntar en 3 timmar lång resa mot stockholm för att sedan byta till en 3 timmar lång resa mot slut stationen Sundsvall! Finally!

Jag hade planer på att finansiera i en kamera igår kväll men så blev inte fallet, tyvärr. Jag har bara inte råd med det just nu.
Men jag fyller ju faktiskt år snart ( 1 månad! ) och då hoppas jag få en slant att köpa en kamera för. Då känner jag på mig att bloggen kommer växa, mera bilder och mera läsare, jag längtar! =)

Nu kommer det snart en konduktör och Ida och jag ska sätta igång med skolarbete och sen blir det film och en massa skratt och ja, jävlar vad jag är glad hörrni!

Vi hörs i Norrland!
Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0