Life sucks..

Så..  en bloggande Sofie som sitter hemma och är sjuk och läser alla kända bloggar jag kan komma att tänka på. Idag har jag legat i soffan och förmodligen ätit alldeles för lite kalorier och för mycket fett och det ska jag avsluta med riktigt god chokladglass och banan när Rasmus behagar att komma ifrån komvux..
Jag tror seriöst att det kommer gå super bra för mig att bli en ny bloggar i blogg världen. Jag är duktig på att skriva, är alldeles för fattig för att köpa dyra kläder och skor och väskor men jag har ändå alltid en schystt stil och försöker att klä mig så bekvämt och i min stil som möjligt.. det enda jag inte kan förstå är liksom hur jag egentligen ska kunna bli så poppis och varför jag vill det ? Sitter även och funderar på om detta med bloggande bara är en trend som kommer avta snart eller om jag verkligen har en chans och återigen, vill jag det ? aja, det märker vi väl.. så.. vad mer kan jag skriva, jo life sucks! Jag har varit sjuk nu några dagar och börjar bli frisk så orkar jag inte ändå ta mig till skolan, behöver nog kurera mig en dag till så imorgon blir en kurera dag också, men dock tänkte jag ta mig ner till bibloteket och plugga lite och umgås med min älskling : ) så nu ska jag städa undan lite efter middagen och vänta på att kl blir halv nio så jag kan äta min fruktsallad med glass och se på andra avenyn. :) My friends, även fast livet suger idag för mig, så är jag glad att det finns en morgon dag.

 

Ska jag ta mitt vackra sjuka ansikte och mysa i min soffan.

God natt för idag och vi hörs imorgon.
Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0