Gör ett försök..

Att förolämpa mig själv genom att skapa en blogg som ingen överhuvud taget kommer att läsa.. eller ?
Jag har iaf ett ex antal gånger hört från min gudomliga pojkvän att jag skall skap en blogg så han kan läsa om mitt otroligt lärorika liv här i Kungsbacka..
Egentligen har jag aldrig förstått mig på detta med blogg för en dagbok för mig själv passa mycket bättre eftersom jag fått nog av att blotta mig själv och mit liv men eftersom jag ny var in på en forntida klass kompis  elsa´s blogg (hesses.blogg.se) så tänkte jag att va fan.. det kanske är ett sätt att "hålla" kontakten, även fast vi inte alls pratar någonting annars, hon svarade inte ens på mitt grattis sms häromdagen, så Elsa Hesse, hej hej! :)
För att komma igång med detta så tänkte jag komma på något bra ämne att blogg om och jag har förstått att det flesta bloggar om sina egan liv och vad som händer, och visst är det någon som är intreserad så kan jag mer än gärna dela med mig av mitt underbara liv, men idag tänkte jag bara mjukstarta med att få er att tycka synd om mig eftersom jag måste ligga hemma och sakna röst och bara hosta och vara allmänt motbjudande med min förkylning, fast jag lider inte speciellt mycket nu när jag kan fortsätta skriva här hela dagen lång.,.

Men någongång måste man avsluta det man påbörjat..

Om nu någon mot min förmodan skulle vilja fortsätta läsa om Sofie ( Karlsson ) Thorson´s liv och olika mysiga teman för var dag så snälla säg till, trist att bara skriva till Rasmus som ändå lever med mig och som förövrig firar sin 15 månader´s dag med mig idag =) Fantastiskt! Kärlek på mäktig nivå! =)

Använder mottot från en av mina favortit serier Anda Avenyn, " Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya" Vilket är sant.. trots att dagen är förjävlig idag och någonting oerhört hemskt händer kan morgon dagen bli värre.

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer
Sanna

Jag läser iaf :) Kram/Sanna

2008-09-29 @ 14:48:10
URL: http://sannaelisabeth.bloggspace.se
Linda

jag kommer titta in till dig...så kan väl du titta in på min blogg framöver :)

ska ta upp skrivandet lite mer :)

Pusseli puss

2008-09-30 @ 11:29:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0