You´r on my heart.

Hej och god dag.
Nu har jag sovit, iaf lite granna. Förstår inte varför detta ska ta på mina krafter så hårt,inte sova, inte äta inte ens prata nästan.. Varför ? :S

Det är iaf onsdag idag och jag ska snart ner till kungsmässan tänkte jag innan jag börjar jobba, köpa lite saker :)
Jag har precis färgat håret, lagt en anisksmask och nu ska jag bara sminka mig så är jag redo att gå. Uscha :/

På fredag, år herregud. Då ska jag träffa Rasmus igen, vi måste avboka resan vi beställde.. Vill verkligen inte göra det eftersom jag sett framemot denna resa hur länge som hellst nu och jag trodde verkligen att det skulle bli av nu.
Men det är väl vara dumt av mig och oss att tro att man blir tillsammans som 17 och 21 åring och sedan ska vara tillsammans förevigt, speciellt om man är två helt olika personer.. Ellehr hur ?

Men jag satte på radion i morse, the voice såklart :) Och så hör jag Jordin sparks - Tatto. Låten är så bra.
Kunde inte ladda in den nu men gör de ikväll. När man mår dåligt eller någon precis hänt så då finns dom där, texterna som får en att bara undra hur världen fungerar egnetligen.. Så här känner jag.

You´r on my heart just lika a tattoo
I allways have you. 

Nu måste jag jobba.

Puss och Kram / Fiie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0