Uttråkande måndag..

Hallo då :)
Inatt sov jag hos Rasmus, vilket var uppskattat från hans och min sida. Mysigt hade vi iaf med film och så.
Var även på kalas igår kväll och det var mysigt, alltid lika roligt att träffa rasmus familj :)
Men åter till min hemska måndag.
Jag vaknar vid halv åtta av mobilen, men den stängdes av och jag sov vidare en halvtimme.. Imorse var verkligen en sådan morgon då jag bara ville stanna kvar i sängen och gosa men upp och hoppa solstråle :) Tränade bra och sedan åkte jag och träffade min kontaktperson och det är alltid lika givande, tack för att du finns Pernilla :) Jag åkte hem igen och handlade och var på banken, och nu sitter jag här och ska strax se på The Hills och göra engelska. Har en tråkig och ensam måndag där jag bara känner att allt är fel.. men det brukar allti bli bättre när det är daxs att sova igen :)
Nu ska jag iaf se på efterlängtade The Hills och sedan göra tråkigt engelska läxa..
Men jag få höra av mig senare.. har jag en tråkigt blogg eller är jag en tråkig person? :/

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer
Ida

absolut inte tråkig person å ingen tråkig blogg heller! du e så go sofie! :) syns imon i ottan!

2008-10-06 @ 21:50:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0