Orättvist!

Okej, Hej!
Vet inte om jag kommer fortsätta med bloggen och så nu, vi mäker väl  hur mycket jag orkar.
Publicerade ju ett inlägg igår men tog bort det lika snabbt.

Jag och Rasmus, eller snarare Rasmus har för sista gången gjort slut. ( låter hemskt )
Hela vårat förhållande har ju varit en jävla berg och dal bana som nu stannade, på grund av bensinstopp typ. Det har ju varit ett helt fantastisk och lyckligt förhållande också, absolut!
Men det finns varken energi eller vilja att fortsätta försöka vara tillsammans när det enda vi gör är att vara osams om saker..
Jag älskar verkligen Rasmus och jag kommer ha de tufft, som alltid när jag faller för en kille får jag lida mest.

Jag är verkligen otroligt trött på att gråta över karlar och jag bestämmde mig innan han fick mig på fall att inte falla för hårt för då tar jag mig inte upp, och nu är jag här. Gråtandes på marken utan att vara stark och gå vidare..
Hela frammtiden jag byggt upp med honom är nu borta.. uscha :/ 
Men jag tänker verkligen inte låta mig knäckas helt och hållet, jag måste ju på något sätt fortsätta andas och klara av skolan och det som jag flyttade hit för!
Någon dag, vill jag tro iaf så kommer vi bli sams igen!

Det är alltid samma visa, en kille kommer in och tar över mina känslor och sedan lämnar han mig ensam kvar i ett regn av mina egna tårar, jävla skit!!!!
Men denna gången har det varit värt det, jag har haft en så underbar tid med Rasmus och jag kommer sakna varenda morgon utan honom, varenda dag och middag kommer kännas tomt.. Fan alltid kommer ju blir så jobbigt utan Rasmus vid min sidan..
Tror inte heller jag kommer vilja gå vidare och bara lägga alla minnen bakom mig, för vare sig jag vill eller inte är jag djupt förälskad men vi passar inte i ett förhållande just nu,  men kanske vi gör det senare i livet ? Jag får väl vänta och se! Rasmus, jag finns här för dig det vet du, jag är inte arg, inte besviken på dig och jag älskar dig fortfarande på samma sätt och mina känslor kommer aldrig kunna bli bara vänskapliga!

Så vad gör jag resten av denna sorgliga tisdag.. Tränar klockan åtta och äter glass och godis i stora lass!

Hoppas ni mår bra iaf och att ni som har lov har ett fantastisk höstlov och ni som jobbar eller gör annat har det bra också! Och att ni tycker lite synd om mig.. :/


Kommentarer
elsa

Vad tråkigt att höra gumman :( det måste vara tufft.. men när man har mer dåliga dagar än bra i ett förhållande är det endå bättre att bryta upp.. just be strong girl! :) jag tror inte heller du måste glömma alla minnen , kom ihåg och var glad över det. Jag tror det kommer komma något ännu bättre för dig i framtiden! ta hand om dig <3

2008-10-31 @ 18:06:31
URL: http://hesses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0