Blogg hyllning och positiva tankar!

Godkväll.
Idag är det en positiv och uppåt Sofie som skriver och det känns bra.
Jag har gråtit färdigt över detta nu, inte alls för att jag redan kommit över Rasmus, nej tvärtom. Jag är kär och därför är jag " singel " haha. Det känns fantastiskt att vi kan komma överens om ett sådant här beslut på ett vänligt sätt. Det tog tid, men till slut lyckades vi! Det känns bra att vi inte längre är tillsammans men det känns ännu bättre att veta att en dag kanske vi kan bli det igen, tack vare att vi går skilda vägar en tid. Jag tar nu höste och den kommande kalla vinterna med värme. Skall träna, plugga och försöka så mycket som möjligt att njuta av mig själv och börja tycka om den jag är! För det är ju faktiskt så att så länge du inte älskar dig själv kan du inte älska någon annan.
Vi tog ju en paus men den funkade inte riktigt så nu tar vi en " göra slut för att kunna vara tillsammans paus ", typ.. haha.
Men nog om detta!!!!!

Imorn är det FEST!!!! Ska bli så förbannat roligt, halloween party hos mig. Har laddat upp med vin, mousserande och cider. Funderade starkt på sprit men det blev inte så, vill inte supa mig själv under bordet.. haha.
Nu ska jag koka en kopp grönt te och mysa med min lakrits och choklad påse :) mums!
Ska nog bara se på tv och städa iordning här hemma inför imorn ikväll, njuta av tystnaden och höstens kyliga dagar som kommer, men ändå soliga morgonpromenader, mysiga kvällar med grönt te och riskakor med äpple, varm, nyttig mat och mysiga fika med kompisar och långa party nätter och såklart julen snart =) Underbart med lite tid för bara mig. Jag ska försöka hålla humöret uppe och när jag är nere så får ni hjälpa mig :)

Måste ju bara tack Blondinbella, eller isbella numer för comebacken, jag behöver din blogg på något sätt. Förstår mig inte på henne men det känns som hon endå är en gåva till min själ, tillsammans med Sanna brådings underbara blogg och många, många de andra som jag läser. En hyllning till er som bloggar om era liv och positivtaoch negativa saker!
Hoppas någon blir inspiererad av mig också, haha :)

Nej nu ska jag koka mitt te och fundera på vad jag skall ha för kläder imorn, måste ju hitta något snyggt =)

Börjar klockan 10 imorn så blir tidigt, men det är inga problem.
Tråkigt bara att detta lov inte fick sina sovmornar bara.. :/

Ha en fantastisk fredag kväll, vi hörs imorn!

Puss och Kram / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0