God förmiddag.

God morgon! Efter en okej natt, lite god sömn iaf så sitter jag nu här och väntar på den andra tvätten jag precis satt igång.
Somnade nog inte fören vid ett tiden igår och vaknade runt elva. Skönt att inte behöver tänka på skola när man har det jobbigt. Lyckades ställa till det för mig igår så jag blev lite ledsen igen men det är skönt att vara ledsen ibland.
Så nu ska jag försöka städa för det ser ut som ett helvete här hemma, inte orkat göra någonting på länge nu men jag måste försöka..
Ikväll så ska jag ju in till göteborg och kroga med Tina och några till, skall bli skoj. Behöver verkligen komma ut, och vad är bättre än Tina då :) Sedan imorn så vet jag inte alls vad jag sakll göra, träna kanske? simma kanske... ? vore skönt.
Men nu ska jag kila ner och hämta tvätten så jag kan börja städa och göra mat sedan, någon god pasta tror jag det blir :) älskar pasta!

Ha en skönt höst torsdag, hinner förhoppningsvis skriva något intressant innan jag drar till stan!

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0