Natti!

God kväll!
Nu har jag just tränat och sitter och njuter and Andra Avenyn :) Ska snart hoppa in i duschen och sedan nog sova ensam i min säng.. Rasmus förstår du inte hur jobbigt det här är för mig? Efter bara en jävla dag så håller jag på ge upp!
Jag vill inte vara en sådan tjej som inte klarar sig utan en pojkvän, men du har haft för stor inverkan på mitt liv och jag vågar säga utan att tycka det är töntigt eller utan att ångra det, att jag älskar dig och jag vågar inte leva utan dig!

Annars så har det inte hänt något speciellt idag, min tå är helt sönder, sparkade visst väldigt fel så bloder sprutade lite.. :/ ont men sånt e livet, haha.

Nej nu ska jag duscha och sedan läsa en bok :)

Ha en underbar tisdag kväll och mys lagom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0