Å Herregud!

And i am back!
Efter en otroligt omtumlande kväll och natt så är jag äntligen hemma och ska snart lägga mig i ett skönt bad och bli fräsch =)
Kvällen igår, mohhaha! Min första utgång i göteborg så jag var taggad till tusen ;) Vi kom in runt åtta tiden och då var det happy hour till 10, fantstiskt! Efter lite tequila shots och vin var jag tillräckligt berusad för att göra entre på dansgolvet ;) Jag, Tina och Malin var överlägsna, riktigt roligt. efter någon timme när jag märker att jag dansar själv där med en massa andra människor så går jag ett varv för att leta efter malin och tina, och springer in i malin, haha. - Sofie, tina har blivit utslängd så vi måste gå nu! och klockar var bara halv elva! Hur fasiken lyckas hon bli så otroligt onykter på 2,5 timme ? haha. där var den utekvällen slut, jag fick vandra genom göteborgs gator med en onykter babblande tina och somna gjorde vi innan tolv!  Herregud!! Men det var otroligt skoj så länge det varade iaf.
Imorgon åker söt tina hem och jag kommer saknar hennes tokiga påhitt mer än något annat!

Nej nu ska jag göra något gott att äta och sedan bada!

Imorn är det tjej kväll igen och sedan förhoppningsvis får jag sova med Rasmus igen, snälla gubben kom hit!

Ha en bra fredag!

Puss och Kram / Fiie <3 Party!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0