Typsikt!

Hello!
Jag hann inte skriva något imorse, var alldeles för trött..
Men nu fick jag tid ;)
Så jag gick upp vid havl åtta, otroligt segt och ångestframkallande med jag gjorde det ändå, åkte iväg och tränade lite slött på gymmet, 30 minuters cykling och några få övningar på bollen, Ida är ju inte så pigg på det där med styrketräning så hon fick bestämma våran träningsdag =) sedan åkte vi till skolan för att käka och trodde vi ha lektion med icke då.den var inställd. Så hem bar det och glad blev jag över att få spendera tid med min älskade solros, men som vanligt så göra han mig FÖRBANNAD! över hans otroligt dåliga sätt att visa sin kärlek på och att han egentligen inte vill umgås med mig.. och det blir jag så ledsen över. Varför älskar du inte mig så som jag älskar dig för ? :/
Iaf, nog om det för här sitter jag nu i hans lilla källare och imorn flyttar han uppåt igen så det blir till att städa nu ;)
Ikväll är det även träning och jag ser verkligen framemot att komma igång nu efter min långa och otrevliga förkylning med sparkandet, woho =)
Men jag får återkomma ikväll för nu ska jag försöker bli sams med karln min och börja förbereda för imorn.

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer
Ida

haha, nä ja e så himla stark redan, vill inte att du känna dej i underläga haha!

2008-10-06 @ 21:41:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0