Trött och ensam efter en sömnlös natt!

God morgon, eller jag skulle vilja säga god natt för jag har sovit kanske 3 timmar på hela natten och det är dom tre sista nu innan jag var tvungen att gå upp för att inte skolka mer från skolan..
Eller egentligen skolkar jag inte eftersom jag läser om en kurs och då behöver jag inte vara på skolan om jag inte vill så därför så orkar jag inte gå på skolan nu, sitter hellre hemma och fäller oändliga floder av tårar för dig.
Och för Tina, som idag tar sin "student" innan hon åker hem! haha. Grattis gumman, du klarade det väldigt långt och du är värd en student, imorn är det vi som har riktigt skoj på krogen!!!
Nu sitter jag iaf och äter frukost men fejk cappucinio och hårdbröd.. inte så gott egentligen men någonting måste jag äta.
Ska snart göra mig klar för skolan som börjar vid ett.

Jag hade en konstig kväll igår, för första gången på länge var jag lugn, kunde tänka fritt och jag fick prata med en god vän utan att en människa har något emot det. Jag orkar inte gråta mer för din skull, och jag känner inte att detta kommer någonstans, jag behöver dig, och får jag inte dig Nu så vill jag inte ha dig i frammtiden. Jag försöker ge dig en veckas luft och en veckas frihet, men jag klarar mig inte utan en sak, kärlek.
Det känns fel bara att inte veta hur du mår, vad du gör eller vad du ska göra, att du inte bryr dig om hur jag mår.. vi har haft så lång tid ihop och nu känns de som att det är slut på den lyckan..

Nu känner jag för att ta av mig naken och sjunga framför spegeln, ni vet sådan pinsamt som man gör när man är helt ensam och ledsen för att försöka gör sig glad och känna sig snygg, brukar aldrig funka för mig men nu känner jag mig så otroligt ledsen och ensam så borde jag försöka kanske.. :)

Men nu får ni ha en bra onsdag och så hörs vi ikväll när jag varit på skrivar kursen :)

Puss och Kram / Fiie är ensam.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0