Tjabba Tjena Hallå =)

Hej hej igen.
Nu är klockan kvar över sex, så skall snart fixa käk och sedan kommer rasmus hit efter träningen och myser :) underbart!
Skriverkursen gick otroligt bra, jag fick bra respons över mina övningar och jag tycker det var givande :)
Dagens måltid blir potatis stuvning, iaf någon form av det för jag hade aldrig gjort stuvning förut, haha. till det skall jag göra någonting med min kassler :) mums! Recpetet kommer upp senare om det blir gott dvs. haha.

Annars så händer ingenting just nu, städningen blev otroligt bra, inser att denna lägenhet inte var värt pengarna alls, hittar en massa småfel hela tiden.. vill byta ut dörrar, badrummer, ugnen och sovrumms tapern. men det blir ju till sommaren =) ska blir spännande. Önskarr mig lite nya saker i jul också tänkte jag.

Nej nu tappade jag tråden för detta inlägg, så säger hej så länge!

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0