Tisdagen som gick åt helvete.

Nej jag borde verkligen inte fått upp imorse, jag borde legat kvar och gråtit hela dagen för idag var inte alls en bra dag.
Jag var trött och ledsen imorse men förökste ändå engagera mig i skolan, känner att jag behöver ta tag i det på riktigt men ja, det gick inte så bra med det. Fick dåligt betyg på engelska novellen som jag lagt ner så jädra mycke tid på och ändå går det inte.. och jag har en liten svacka i mina känslor igen, ni vet en sådan där riktigt tonnårsperiod som många får för eller under eller efter mens eller ja, när som hellst, för mig kommer dom lite då och då och nu är det en riktig djup sådan. Längtar hem, trött på att vara den jag är och att kämpa för något som ändå inte går.. Jag är bara less och ledsen, ligger djupt nere i mitt svart hål och varken vill eller orkar ta mig upp, vill du hjälpa till ?

Lovade att både Ida och Frida, mina två ljusglimtar under skoldagen skulle få ta del av dagens inlägg, så nu har ni fått göra det brudar :)

Säg mig min vän
när blir det bra?
Säg mig min vän
kommer jag klara det?
finns det hopp, även för den mest sårbara själ?
Säg mig min vän
min älskade stjärna
hjälper du mig att bli hel igen?

Jag älskar dig <3

Så även fast denna jävla skit tisdag snart är över så är jag inte glad för det, imorgon blir väl inte bättre den heller.
Men jag har iaf Rasmus att se framemot under morgon kvällen, saknar dig hjärtat <3 mitt allt!

Hur har eran förövrig soliga men kyliga tisdag varit? bättre än min hoppas jag.

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus



Kommentarer
Friida

Vilken fin dikt du gjort till mig och ida!!!!

<33333

2008-10-08 @ 17:19:04
Ida

Ja hjälper dej upp, ja kan ju klättra som du vet ;)

2008-10-09 @ 14:40:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0