Söndagar, borde ibland inte få finnas.

God kväll!
Nu har vi snart sett klart på titanic och väntar på maten.. pizza!!! Får ångest bara jag hör namnet men jag är hungrig och finns ingen mat här.. faen :/ jag känner bara att ilskan drar över och jag hoppar snart ut genom fönstret. Varför skall det var så självmordsdrabbat med mat, mat som inte egentligen är gott men lockar så man dreglar..

Jaja.
Söndag iaf, har jobbat vilket var hur drygt som hellst för vi stod där utan människor som ville äta våran våffelbufé. Trist, för om chefen väljer att lägga ner söndagarna tjänar jag ju inget alls i månaden nästan.. :(
Söndagar betyder ju mys med Rasmus också, och inte varje söndag såklart men idag, onyttig mat ! Vi får helt enkelt lägga på en timmes träning på gymmet imorn, kanske gymma och sedan simma ? och sedan promenad på kvällen!
Blir toppen! Imorgon ska jag ha en sova dag och träna dag men älsklingen såklart. Ikea också kanske imorn, måste ju slösa på pengarna nu, haha =)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen och gråtat till slutet in Titanic :/ älskar ändå den filmen mer än mest, gör inte du det också ? :)

Hoppas ni har en myspys söndag och glöm INTE anda avenyn kl 20.00 ;)

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0