Snön, var är du ?

Hej! Idag är jag otroligt trött och sliten.. försöker med mitt innersta att få mitt yttersta att se bra ut, men jag kan verkligen inte..
Men jag ska inte deppa.. klockan är snart tre och det är daxs för veckans tvätt att göras och medans de passar jag på att diska och städa, även fast jag inte orkar för idag är jag trött!!!!!!!!
Men jag ska iaf göra mig lite snyggare och ta på mig lite mer anständiga kläder och cykla bort till Rasmus och så ska vi tydligen äta inflyttnings pizza, tur att jag tränade så hårt idag då så jag kan äta en pizza utan ost iaf :) tycker egentligen att det är äckligt med pizza som tusan men vad gör man inte för den man älskar, haha :)
Sedan skall i nog försöka betala resan och jag skall hämta ut mina pengar på banken från CSN, tack och lov för dom!
Men nu till det som stör mig idag.  Jag fick höra att snön har kommit för första gången uppe i Gällivare och att det är på bäf neråt till sundsvall där det skall bli snöblandat. I början av oktober och frammåt brukar det bli kyligare och snön kommer i mitten på november på riktigt ungefär, om man har tur. Förra året blev det ju absolut ingen vinter, så i år kanske den blir kanon? Jag sakar verkligen, verkligen mitt norrland och snön! Snön, var är du? :/ jag vill se det vita fluffiga och vackra täcket på marken, inte för jag inte tycker hösten är vacker, men vintern är ju så fantatsitk vacker! Jag brukade hata den kyliga vintern men jag kan faktiskt säga helt ärligt att min åsik har ändrats sedan jag flyttade nerår, nu saknar jag vintern!.. hoppas jag får se lite snö denna vinter, men avbrott för resan i december såklart :)


Nej nu ska jag tvätta och sedan träffa älsklingen.
Jag lägger nog upp lite bilder imorgondagens blogg om hur lägenheten blev och annat :)
Ha en mysig fredag eftermiddag och kväll så hörs vi imorgon.

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0