Se det positivt!



Rasmus mamma och hennes sambo, det är guld värda!
Jag cyklade bort dit för att lätta mitt hjärta och dom är bara så förstående! Klart der är trist som fan säger dom men livet slutar inte nu. Jag måste komma upp ur mitt skal och göra detta till någon positivt istället.
Så nu ska vi bli smala och smarta! Toppen betyg och träning dygnet runt. Försöka spendera så lite tid som möjligt till att  sörja att Rasmus och Jag går skilda vägar, men vi gör det som vänner. Hoppas jag i framtiden iallafall.

Så nu när jag äter godis och har ont i ögonen efter alla tårar så får jag helt enkelt acceptera att han som jag älskar så mycket inte längre älskar mig. Och han, vars namn jag inte längre tänker uttala inte längre är min pojkvän.
Det är ganska sjukt hur det kan gå från en dag till en annan, i går när jag vaknade så vaknade jag med dig, naken och vackrare än någonsin och nu när jag vaknar så är det med tårar i ögonen och ensamheten över mig.. det är svårt att se det positivt, men jag måste ju tydligen göra det.

Så en hyllning till ett liv som pluggande träningsnarkoman vilket jag välkommnar och hej då kärleksfulla nätter och mysiga sovmornar och underbart sex!

Om du vill något så ring mig Rasmus, jag älskar dig villkorslöst och det vet du hjärtat!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0