Ringar, deprimerande dikter och ångest.

Det är vad min dag består av..
Beundrat riktigt vackra men dyra ringar idag och jag blir bara mer och mer kär i min bäbis.
Hade skrivarkursen idag också som jag verkligen tycker om att gå till, att få sitta en och en halvtimma och skriva av sig är verkligen skönt eftersom jag inte får tid för det annars förutom när jag bloggar så jag skrev en del deprimeande dikter och en del kärleksfulla också, som jag lovar att lägga upp inom kort :)
Men till ångesten som kommer som vanlig över mig själv.
Okej, en fråga. För att lyckas med detta bloggande, måste jag då vara rik, smal och inte ha något riktigt liv ?
Om någon känner sig ha svaret på det så snälla hör av ER!!!!!
Om 2 månader, den 15/12 åker jag utomlands med Rasmus och tills dess skall jag har förlorat 5 kilo fett och alla de celluliter jag smyckas med..
Diet fungerar nog inte på mig fö mitt behov av god mat övertar, så träningen satsar jag stenhårt på nu.
Borde ju inte vara så svårt eftersom jag har så mycket tillgång till det.
Jag lär upptadera mitt träningsschema varje dag så nu sätts det press på mig..
Inte nog med att jag slagit vad utan jag bestämmer mig för att blogga om min viktförlust ;) Det är ju toppen!
Så nu ikväll skall jag plugga engelskaglosor och bara mysa framför tvn i min ensamhet.
Först skall jag ta mig en knäckemacka och en kopp thé :) och diska såklart!

Så passar på att säga godnatt eftersom jag förmodligen inte kommer orka skriva mer ikväll, känner att jag böjar bli för engagerad i detta och jag tjänar ju inte pengar på det som vissa andra.. ( haha )

Ha en riktigt go kväll och take care :)

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer
Ida

Jätte bra soffan! ja kmr sitta klistrad varje dag! kramar Ida

2008-10-01 @ 20:26:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0