Rasmus Karlsson <3

15, snart 16 månader av underbar kärlek tillsammans med dig.
Vi möttes under väldigt konstiga förhållanden men det var inget som störde mina känslor från att bara ta över mitt liv helt och hållet. Första kyssen, den 23 maj 2007 som fick min kropp att skrika. Ända sedan den dagen har jag blivit knäsvag och nervös i din närvaro, ja det är sant.
Jag längtar ibland så mycke tillbaka till den tiden, jag var mycke snällare då..
Vi har så himla mycke bråk, är osams hela tiden men fan vad jag älskar dig ändå. :)
Rasmus, du och jag har en framtid tillsammans, det vet jag.
Du är hopp och styrka, ljus och värme.
Mannen i mitt liv.
Jag försöker komma på något ord att beskriva vårat förhållande med, men jag kommer inte på något annat än
LYCKA! :)
Nu har vi två månader kvar till våran utlandsresa och kanske någon överraskning du har till mig då ? :)

Jag tror på våran kärlek, och framförallt tror jag på mina känslor.
Du är den jag ser mig vakna upp bredvid om tio år.

Jag kärlekar dig Rasmus Karlsson ! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0