On more day.

God kväll vänner :)

Nu ska jag hoppa i ett bad och slappna av och bara mysa, ont i fötter och huvud.
Dagen var ganska omskakande med en massa tårar i morse och sedan ett chocktillstånd då jag hittar en kollega avsvimmad på jobbet, fick ringa ambulans och det tog ett tag innan man kom över den synen. Uscha.
Men det gick bra och nu är jag hemma =)

Imorgon nu då ska jag ju träffa Rasmus, får vi se hur iskall han är då.. önskar han kunde ha lite mer känsla för kärleken ibland. Vi får se, nu får jag iaf pengar över att spara till körkort och den ännu större tv än Rasmus =) haha!

Hoppas ni har haft en bra torsdag och att ni mår bra!

Förlåt att mina blogg inlägg är så korta och ointressanta, jag lovar att försöka komma igång igen efter allt har lagt sig, det snurrar bara i huvudet på mig med tankar!

Ha de bra alla!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0