Lyckligt trött!

Sådärja, var jag äntligen hemma igen!
Jo jag redde ut det med Rasmus och vi har spanat vidare på våra förlovningsringar och börjar komma överens, men det är svårt som sejtan det där, dom måste ju ändå vara hyffsat likadana, men vi kommer ju överens om det mesta så detta ska la också fungera.
Vi åt lite god mat hemma hos rasmus och sedan mös vi framför family guy ;) Jag ÄLSKAR family guy, min favorit är såklart Stewie ;) sötnos till unge, sådan skulle jag också vilja ha.
Sedan var det daxs att träna lite igen, riktigt nice men träningen i sig gick la sådär, fick en del nya blåmärken och tekniken har jag tappat lite.. men sånt är taekwondo =) jag hade roligt iaf!
Så nu sitter vi i soffan väntar på andra avenyn och sen ska jag sooooooova :) Dagen har gått jädrans fort idag, det gillar jag. Man får mycket gjort men det går ändå en dag närmare någonting lyckligt.
Så nu ska jag dricka mitt isvatten och ta en kokhet dusch, bra kombination.

Någoting mer tror jag inte jag har att säga idag, känns so  mitt huvud är tomt på ord nu så vi hörs imorgon istället om jag får tid över :)


Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus



FamilyGuy, I Love =)

Deprimerande men vackert höstmörker.






Kommentarer
Linda

Förlovning?? Låter mkt trevligt!

Kanske dubbel bröllop till sommaren då? hehe

2008-10-06 @ 12:47:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0