Frulle och stor städning ;)

God morgon, eller det är egentligen förmiddag och lunchtid nu men för mig är det morgon =) Frukosten avnjuts just nu och jag låter tiden gå så långt som möjligt så jag inte skall hinna med städningen, men vet att det måste verkligen göras, så när jag ätit min fantastiska frukost så skall jag ut med mattor och göra der fint här :)
Jag har sovit som en drottning, lite ensam iofs men ändå gott. Hur har ni sovit? :) Hoppas lika bra som jag !

Så idag är de en solig och blåsig dag så det passar utmärkt att städa då man ser hur dammigt det är, haha.
Toppen!

Det var ungefär det jag hade att dela med mig av denna onsdag förmiddag.
Vi hörs senare under dagen eller ikväll, beroende på hur lång tid min städning tar.
Ha de toppen tills dess!

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0