En känslofylld helg!

God eftermiddag på er. Söndag idag och min helg har varit ganska så underbar måste jag få säga. ( bildbevis kommer! )
I fredags så skrev jag ju att jag skulle sova runt sex tiden, men det blev ju inte alls så. Satt uppe till ungefär halv ett och slö tittade på tv och surfade, ja egentligen väntade jag på Rasmus.. och tro på tusan att han kom också ;) kvart i ett precis innan jag somnade öppnade han dörren, glader =) så nu är vi äntligen sams igen och av denna vecka ifrån varandra så har vi bestämt följande
¤ hålla relationen på en kärleksfull nivå och inte pressa framtiden att komma nu, dvs vänta med förlovning :/
¤ ta dagen som den kommer och njuta av livet
¤ Jag skall ta tag i mitt humör, mina problem och ta hand om mig själv rent fysiskt.
¤ Hitta tillbaka till den där känslan i början av förhållandet, nya och spännande äventyr tillsammans väntar!

Och jag tror verkligen på vårat förhållande, vilket Rasmus också gör och jag hoppas innerligt att vi inte skall behöva gå skilda vägar!

Lördagen spenderade jag i sängen med min kärlek fram till tre tiden då jag åkte iväg för att ha tjejkväll med Ida och Frida, en otroligt trevlig kväll med singstar, film och misslyckad mat. Haha, bilder finns under länken Bilder!
Sen så sov vi hos Rasmus och dagen idag spenderades med film och promenader och mys i höstsolen, gudomligt väder måste jag få säga!
Så nu är det en rolig vecka kvar i skolan innan en veckas november lov, ska bli skönt att få ägna tid åt att jobba och umgås med Rasmus och fixa iordning här hemma med saker. Längtar tills jag får råd att köpa ny spis och en diskmaskin och saker. Badrummet renoveras fördmodligen till sommaren, det blir bra! :) Synd man bara har en förälder som bryr sig och inte två. Han som kallar sig pappa är ju inte den generösaste med pengar och saker precis.

Ja så nu är dne 18 över, kännde inte så mycket mer saknad än övriga dagar, beror väl på att jag inte bara satt hemma eller stod vid graven hans och grät, men sörjde lite extra gjode jag såklart i mina tankar. Men morbror min vet där han är att jag tänker på honom varje dag och ett och annat ord delar vi när jag får tid över. Du har det bra i himelen älskade morbror! <3 fortsätta att vila i frid utan det liv du levde. Du är saknad, men mest av allt är du fortfarande älskad!

Det var ungefär det jag hade och skriva, blev ju ett långt inlägg, ber om ursäkt för den dåliga upptaderingen men jag var ju upptagen som ni vet. Nu ska jag njuta av lite städning och tvätt samt lite pluggande med Rasmus. :)

Ha nu en underbar söndag kväll för det tänker jag verkligen ha!

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus =)


Kommentarer
Emma

hej sofie=)

2008-10-19 @ 17:45:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0