Ett tag att lära mig andas.

Ja men hej på er, idag är det en sorglig måndag. Måndagen då jag och Rasmus skiljs åt för ett tag och måndagen då jag inser att livet är hårt och inte går den vägen jag alltid vill gå.
Efter 1 år och 4 månader ev bråk, tårar, lycka och glädje, olycka och kärlek, efter KAOS så är det nu daxs att andas, ägna tid åt mig själv och bli stark på egna ben. Vi kommer nog klara det bra ändå Rasmus, vi är ju Vi hittar alltid nya sätt att bli sams och hitta tillbaka till kärleken igen. :) Jag älskar dig.

Men nog om detta, för det löser sig alltid, hur jobbig dagen är idag så kommer det alltid en morgon dag med nya problem, ni vet. Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya. Jag får försöka göra klart skoluppgifter och bara andas och njuta av det jag hatar mest av allt, ensmheten..

Så jag kommer nog upptadera er den närmaste tiden om hur jag mår och hur det går för oss och mig i ensamheten.
Nu ska jag iaf äta någonting, även fast jag inte vill så är jag hungrig och sedan skall jag se på The Hills och sova.

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon.

Rasmus, förlåt att jag bara stacka tidigare men jag orkade inte med att du skulle få se mig gråta mer. Hör av dig.

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0