Energin bara försvann.

Hallå! :)
Onsdag idag och jag sitter här, min träning har egentligen börjat nu men jag kände bara att ne, jag har ingen energi kvar i min kropp efter dagens otroliga gympass och långa skoldag. Jag är trött ( var hungrig ) och bara helt slut i huvudet.
Ändå lyckades jag göra en inläming, bra gjort Sofie!
Jag har väl haft en rätt så bra dag, varit alldeles för överenergiskt flamsig men jag behöver skratta för att sedan kunna storgråta hemma..
Har just ätit så nu har jag en stor disk att ta reda på, ser inte alls framemot den men jag har bestämt mig för att absolut inte skjuta på den tills imorgon! Inte!
Ja, vad annars ska jag berätta för er?
Jag har faktiskt inget på hjärtat mer, det är väl det som gör mig till en sån dålig bloggar, haha.
Nej jag ska diska sedan sova. Trötter!

Ha en fortsatt trevlig onsdag kväll, och glöm inte att se blondinbella i Debatt kl 22 i svt1. :)

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0