En snabbis..

Tjena hejsan :) Har egntligen inte tid just nu men måste ju vara er trogna och uppdatera er om dagen.

Torsdag betyder stress dag för Sofie.
Försover mig oftast och kommer seg till träningen, men jag var duktig och körde ett riktigt konditions pass på gymmer, bra förbränning på det! Sedan till skolan, äta och ha lektion i två timmar och sedan hem, äta och försöka plugga, diska och iväg på träning. Sen får jag komma hem vid åtta tiden och andas! Så sköönt!
Så nu har jag just ätit då, recpetet kommer upp senare ikväll!
Så The Hills måste ju ses och det till kl sex då jag ska diska och jogga bort till träningen :)

Så jag hör av mig senare såklart.

Humöret är på topp idag!

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0