Design, hjälp ?

God dag!
Vill börja med att be om ursäkt att jag aldrig sade godnatt igår, somnade i soffan hos Rasmus och när jag var på väg upp igen så hade han stängt av datorn den smartisen, så därför blev den inget god natt inlägg, men ingenting speciellt hände ju ändå igår, förutom att jag sov hos gulleponken min. =)
Ligger nu i min soffa och bara slöar, kom hem för en timme sedan ungefär, och det enda jag gjort är att legat här.. niice.
Idag hade vi en sådan där trist fruluftsdag som innebär 5 km i lera och regn med trista stationer, bläh bläh. Önskar jag legat kvar i sängen i morse, men tummen upp för 5 km iaf, det är lite förbränning där och takten var inte speciellt långsam heller så. Haha =)

 Det jag skall göra idag är att försöka få min blogg snyggare, det där med att hålla på med design och saker är ju inte min starka sida precis, men täkte ge det ett försök. Planerar ju även att flytta min blogg till en egen domän efter julen då jag varit hemma och kan be Johan ( arbetar på space2u.com som drivs av min mamma och hennes man ) att fixa en snygg hemsida, sådan är han bra på har jag hört :) men om någon där ute som läser min blogg är bra på detta så får ni mer än gärna höra av er :) kanske kan ni får en FIIIIIIN belöning också, haha ;)

Läser runt lite på forntida klass kamrater, fiender och saknade vänners fina bloggar, rätt så kul detta så man kan hålla sig upptaderad om där hemma och sådant, kan ibland få en känsla av att jag endast en liten gnutta saknar ådalsskolan och kramfors, jag trivdes ju bra en gång i tiden.. faktiskt, men de var bara en kort period innan allt blev åt helvete.
Funderar på att någon gång innan jag dör skriva en bok om alla det otroliga misstak och oträttvisor som jag blivit utsatt för, kanske vore lärorikt för skolstyrelser runt om i svergie? vad tror du?
Skulle var intressant för min del i allafall.

Men ja, nu ska jag spara detta inlägg och se om jag över huvudtager förstår hur man gör det där med design, men kan väl inte var så himla svårt heller, va :) ? ( hjälp ) ;P

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi ikväll, det lovar jag.

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0