Bloggar från skolan.

Hej hej. Så nu sitter jag på skolan och gör klart en del uppgifter, dock väldigt okonceterad eftersom det enda som pågår i mitt huvud är hur i helvete jag skall klarar av en vecka utan att få prata med Rasmus och kanske hur ett liv utan honom hade varit, för han kanske lämnar mig.. :/ Men jag får lov att klara mig, det finns ju något som heter vänner och vänner är något jag upptäck på de senaste är helt underbart! :) Ser framemot helgens mys med Ida och kanske Frida :) Tjoho!
Idag var jag även och lunchade med söta Tina, som flyttar hem till norrland i helgen, hur ska jag klara mig? :( Tina, jag saknar dig redan min prinsessa! Jag lovar dig en sak, kungsbacka och mitt liv blir inte detsamma utan dina filuriga tankar men jag kommer ihåg hur det var när du precis flyttat ner och hur mycket jag saknade dig då, och det kommer inte bli lättare nu när rollerna är ombytta, men jag önskar dig lycka till och hoppas du får ordning på allting! :) Jag älskar dig gumman! <3

Annars så är det inte mycket annat som pågår, skall försöka ta mig till träningen ikväll och boka tvätttid för jag har snart inga kläder kvar, hm.. :/  Som ni förstår så är jag inte på blogg humör annat än att orka skriva om hur mycke jag längtar efter Rasmus och det kan ju bli otroligt uttjatande. Haha! ( gråter egentligen!!! )

Vi hörs ikväll.

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus  ( men hatar ensamheten )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0