Bara en vanlig måndag.

God dag på er! Så ny är klockan halv fem och jag ahr just ätit en super god middag i min ensamhet.
Pasta med Makrill i tomatsås och wokade grönsaker och vitlök. Så fantastisk gott. Ni borde få mia recpet någon dag, för jag gör så otroligt god och hyfstat nyttig mat =) Lägger upp det någon dag då jag har tid.
Annars så är min måndag som vanligt. Tränade bra imorse och hade en föreläsning om kost i en timme på skolan, handlade mat och gick hem. Paket med små presenter från yves rocher, alltid kul :) Så nu ska jag diska lite, och verkligen verkligen städa! ser ut som fasiken här.
Planerade också att ha en liten hallowen fest här hemma, måstet är att komma utklädd som en kändis, vore fett kul om folk ville komma, kom du =) YeaH!

Just ja, jag lovade Rasmus att skriva idag om detta med förlovningen. Vänner och slö läsare Jag och Rasmus är INTE förlovade ännu. Inte än ;) vi har tittat på ringar, pratat om det och så men vi har valt att vänta ett tag till eftersom vi haft det så jobbigt och körigt med saker och ting i färhållandet. Så nu är nä det är skrivet kan jag andas. :) Men jag älskar min prins mer än mycket så en ring som bevis blir det nog inom en snar frammtid.

Ha en fortsatt trevlig måndag, kommer nog in och säger god natt senare!

.. Jo, kommenter gärna bilderna jag lagt in från i lördags om ni orkar, ;)

Puss och Kram / Sofie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0