BaBy =)

Yes, thats me right now!
Nytränade, Nyduschad och precis lagt en ansiktsmask som var helt underbar, aldrig gjort det förut med tänkte någon gång måste blir den första och jädrar i mig ansiktet känns som på nytt fött igen! :)
Nu ska jag se reprisen av AA snart och sedan lägga mig i sängen och läsa.

Men som ni ses så hände det ingenting med utsidan av bloggen, iofs sägs det ju att inte utsidan spelar någon roll, men det är ju trevligare men en välkomnande bakgrund. Jag försökte verkligen att förstå men det är ju bara tecken överallt och jag förstod ingenting, man gör säkert inte alls så som jag trodde så nu efterlyser jag hjälp. Någon som bara vill tala om hur man gör för att ändra färg osv.. ? Vore gulligt!

Ser fram emot morgondagen, skall storstäda lägenheten och sedan ska jag ta en promenad innan skrivarkursen som jag skall ta kommando över, spännande! :) 

Ha en underbar tisdag kväll så hörs vi vid frukost imorgon!

Puss och Kram / Fiie <3 Rasmus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0