Äntligen lov!

God dag!

Så nu har vi äntligen en veckas höst lov, skönt!
Ibland har jag dunerat på varför vi egentligen har lov, men nu förstår jag det. Det behövs emellan åt. En paus, en vecka är inte lång tid men det räcker, man får vila och komma tillbaka med ny energi! :)

Så denna dag då... ja. Vaknad vid åtta, seeeg som vanligt när jag ska upp. Men åt lite och åkte in för att träna, en riktigt bra gympass blev det, ben och mycke mage och lite kondition fick jag in också :) Jag hade ju inge lektioner idag men åkte ändå till skolan för att käka, billigast så :) Kom la hem vid halv tre tiden och slocknade i soffan dirket. Faan, jag som skulle iväg och handla inför mys kvällen med rasmus och allt men jag orkar inte!!!! Så jag ska vila lite så jag orkar ikväll, haha och så möter jag upp Rasmus om en timme för att handla mat och så. Blir mys!

Jag ska annars jobba i helgen, saknat att jobba lite så det blir bra. Och så ska jag ( även att det är lov ) göra klart en svenska och engelska uppgift, förtstår inte varför jag skjutit upp det :/ men det måste ju göras så jag tar en dag när Rasmus jobbar för att göra det. Men imorgon ska jag sova ut lite, börjar inte fören halv tolv :)

Yes mina vänner, det var en liten update om min Fredag, hör såklart av mig innan sängen lockar för mycket ikväll, den lokcar nu också kan jag lova. :/

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0