Ännu en natt i min ensamhet!

Klockan är kvar över tolv och jag ligger i sängen, pratar med en god vän hemifrån och bara funderar på allting.
Jag ska försöka sova nu och ta dagen imorgon imorgon, tvätttid och party med Tina. Ska bli roligt!
Jag bara tänker på dig, dig dig dig dig hela tiden.. men snart har en vecka gått, eller ja det är många dagar kvar på den och då är allt som vanligt igen, jag vill verkligen du ska vara min Rasmus. Det är ju du och jag ;)

Nu ska jag krypa till kojs och krama om min lilla gumman nalle som alltid stöttar mig, även rasmusnallen får sova med mig denna vecka och göra mig sällskap, hatar att sova ensam!

Sov gott och vi hörs som vanligt imorn så fort jag vaknat!

Puss och Kram / Fiie hatar att sova ensam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0