Ut och In!

Hallå!
Vilken underbar måndag.
Sitter nu och äter en god tonfisk och ris sallad och mår bara bra.
Jag tränade i morse lite och sen åkte jag till skolan och åt med Frida :)
Sen hem och handla mat, och det blev lite shopping också. Ett par jeans och lite linnen och en mysig hood :) Jag behövder det verkligen, älskar att shoppa så där på tio minuter ;)
Nu sitter jag här hemma och äter som sagt och det börjar bli som vanligt här hemma, inga flaskor inga fläckar och inga glas överallt, skönt!

Jag borde skriva att det enda som fattas på denna fina dag är R, men jag klarar mig. Jag känner mig stark och jag vill bara lägga mig ner och mysa innan min kvällspromenad ikväll. :) Darling, you´r out of the picture.

Ut med det gamla och In med det nya, och Du är de nya som jag behöver.
Det kom en ängel till mig i helgen och gjorde mig starkt och stolt. :)

Hoppas ni har en chill dag och mår bra! Det ska man göra ibland.

Vi hörs när jag är hemma igen ikväll.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer
Elsa

ååh se där:) vad skönt att höra att du mår bra!! keep it going, puss o kram

2008-11-03 @ 17:56:28
URL: http://hesses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0