Topplistan.

Okej, shoot!
Nu har jag suttit och klurat lite och jag måste få göra en liten topplista över det som ja tycker är sexigast  hos killar.
Det finns ju jädrans många saker, men tänkte ladda upp iaf 5 stycken.

1. Killar som kan ha sex. Något mer behöver jag inte säga va ? ;)
2. Killar som kan spela gitarr, men hallå! Det är så förbannat upphetasande så jag får orgasm bara jag tänker på det.
3. Killar som kan älska varandra. Det är så macho oftast ju men kärlek mellan två polare är så vackert!
4. Killar som ger tjejer uppmärksamhet / komplimanger, vi är ju bara tjejer och vi behöver det.
5. Killar som är förstående, egentligen inte sexigt men det är speciellt.

Något annat du tycker om ?
Killar, vad är sexit hos tjejer ?

Ett nytt tema på mina söndagar kanske, topplista ? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0