Topplistan - 5 positiva saker med att bo ensam!

Men yes! Taggad och påläst om detta nu, så daxs för 5 positiva saker med att bo helt jävla ensam.


1. Men nakenhet! Det absolut bästa som finns med att bara vara ensam hemma va, springa runt naken, laga mat naken, sova naken.. vad du vill, NAKEN =) ( nu påstår inte jag att jag är naken jämt, så dirty är jag ej! )
2. Städa när du vill, diska när du vill, bädda när du vill, ingen mamma, ingen pojkvän som tjatar på dig, bara du som blir lidande!, tänk på djuren som bor i smutsen bara!
3. Toa är din, badkaret/duschen är din! Njut, kissa med öppen dörr, bada/duscha så länge du vill utan att någon rycker i handtaget!
4. Laga maten, ät maten och diska maten när du vill, hur du vill och då du vill!
5. Bestäm själv vad du vill se på TV! Kontrollen är din och inte brosans, mammas eller pojkvännens, bara DIN!


Håller ni med, eller ? =)

Nu säger jag god natt och njuter av AA med the och lussbullar!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0