Today, monday.



God morgon!
Fy fan, förlåt jag svär, men jag HATAR att gå upp på morgonen. Alltid ensam också och då är det ännu jobbigare.
Fy! Nej uscha.

Men nu när jag ändå taigit mig ur sängen kan ja lika gärna åka iväg till gymmet.
Har ju ingen lektion alls, men åker nog och göra klart läxa på skolan istället. Så är nog hemma runt två tiden igen, så jag hinner vara hemma och röja lite :) alltså röja hemma på golvet och i sovrummet, haha ;)

Men ni måste kommentera min Topplista från igår, skulle ni vilja ha en 5 i topp lista varje söndag? Förslag på saker jag ska toppa då ? Behöver ju piffa upp bloggen fortfarande, så snälla om någon vet hur man fixar design snälla hjälp mig! ( I´ll pay you )

Nej nu måste ja springa till tåget.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0