Sthlm-Sundsvall

Hallå igen ;) Inget annat för mig, eller jo sitta och plugga, men vem orkar sådan ? Haha.
Nu är jag i Uppsala, eller passerar snart Uppsala så passar på att säga hej till Elsa, hon ska la bo här någonstans ;) haha.

Jag hade en jobbig resa till sthlm, hoppas sista tre timmarna blir spyfria och lite trevligare. Jag åt lite mat, inte så gott eftersom det varit varmt hela dagen, lärt mig en läxa nu, även fast det är billigare med egen mat så är det så mycke obehändigare än att köpa på tåget..
Jag glömde min stor påse med naturgodis också på det första tåget, helvetes jävla skit. Påsfan kostade ju 60 kr.. :/ trist som fan.

Här i denna vagnen är det tomt på kändisar, och vanliga människor för den delen, haha. Skönt att ha två säten för sig själv!

Nej nu är det kisspaus och engelska plugg som gäller.

Have a nice day, see you when i see you ;)

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0