Söndag i Nordingrå.

God kväll allihopa!

Egentligen har inte så mycekt hänt, inte mer än att jag hade en fantastisk kväll och dag idag.
Tacka Joakim för en rolig, fartfylld, mysig och helt jävla fantastisk vänskaps kväll. Världen är bra liten, här känner alla alla =) Visar sig att min mamma har haft en liten flört med hans pappa när det var barn ;) Coolt! Tänk om vi hade kunnat vara syskon, fan så härligt =)

Idag kom jag hem runt tre tiden och har endast läst ut min engelskabok, woho. Nu ska jag bara göra bokprovet så är jag färdig med det, äntligen! Sen har jag ridit med linn, eller ja hon red och jag tittade på, och Emilia likså, duktiga ridtjejer jag har! Lagat riktigt fantastisk mat och nu sitter jag i soffan och myser, finns inte så mycket att göra.. Kålsvart ute så detär inte kul att gå ut och träna eller så heller.. Så jag ska väl bara ligga ihop krypen här med en mitt goda gröna te och göra läxor! Familjen är ju inte så social, mamma bara jobbar och systrar x2 har åkt till farfar och farmor. Ensam som vanligt, men det är ju skönt! ;)

Men ni, jag måste verkligen lätta mitt hjärta om två saker.
Idag är den en vanlig söndag för mig, men en farsdag för alla andra.. Jag har inte ens grattat min "pappa" idag.. Jag känner att denna dagen är han inte värd av mig att få någon uppvaktning, det räcke med grattis smset när han fyllde år. Jag önskar jag hade en riktigt pappa att gratta, men det har jag ju inte. Så därför säger jag Grattis till alla andra pappor. Min styvfar, min farfar och alla andra! Grattis =) Ni är bra!
Sen så är det ju det här med Rasmus.. Jag vet inte snart vars jag ska vägen men alla blandade känslor..
Han har behandlat mig väldigt illa det senaste dagarna och jag känner bara hat mot honom just nu. Hat som jag inte alls vill känna egentligen, men vad ska jag göra när killen jag delat allt som man kan dela under de senaste året kallar mig slyna, då blir man lite smått förvirrad och ledsen.
Visst jag var väl inte den bästa efter vi gjort slut men vi hade gjort slut och vad jag gör är inte hans ensak, eller hur?
Hjälp mig nu, för jag vet att det kan verkar sjukt med alla dessa killar jag träffar, men här uppe i norrland har jag mina fantastiska killkompisar som får mig så glad och på ett humör som inte existerar i livet där nere, men det är ju bara polare och har jag inte rätt att träffa mina kompisar bara för det är killar? Seriöst, R, ge upp!
Jag vill inte att Ni tror att jag är en idiot som bara glömmer en kärlek såsom Rasmus  på en dag, men jag tänker inte låta mitt liv förstöras igen pågrund av en karl som inte vill ha mig, jag gör Aldrig samma misstak två gånger!

Så nu var det sagt också, skönt! Så nu tror jag att jag ska koka det där teet jag vill ha och göra läxan, trist som fasiken men ja ja..

Hoppas ni har en sådan där slapp söndag som man ska ha!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0