Skola,skola, skola och mera skola..


Fy fan, är ni inte less nu ? Tänk att detta har kunnat varit mitt sista år.. :/

Nej så här är det, vi har aldrig skola typ! Lektionerna är inställda och det är självständigt arbete hela tiden, ändå så håller jag på gå under att alla måsten inom skolan.. Vill bara ligga i sängen, sova och vara ensam och inte andvända min hjärna!
Fast det är ändå positivt nu att alla lektioner är inställda för jag ligger så mycket efter i allting och behöver alla tid jag kan få till att plugga! :)

För övrigt är jag apförkyld, igen!!!! :(
Sitter på skolan nu och ska göra klart arbeten och sedan ska jag dö! yes, vad kul! 

Hoppas ni mår bra! :) 

Take care! 

Puss och Kram / Fiie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0