På tåget, med Martin Lidberg :)

Hallå!

Nu sitter jag här, gjort mig hemma stadd och kopplat in internett och skall nu läsa min bok och äta frukost på tåget :)

Morgon började klockan 7.00, vaknad och ville inte gå upp alls, mörkte och kallt uppe ju. :/ Men jag gick upp och packade och städade! Så det är fint när jag kommer hem igen ;)
Gick till pendeln vid halv tio och nu sitter jag här på tåget som tar mig till sthlm där jag sedan får byta till sundsvalls tåget, är framme i Svall vid 6 tiden, wooho! Home sweet Home :)

Ja justja, jag märkte nu när jag skulle slå mig ner att, va fan. Martin Lidberg ( let´s dance 2007 ) sitter platsen snett bredvid mig ;) Snygging han är. Men, hur fan reagerar man i ett sådant tillfälle, ska man fråga efter autograf eller ignorera honom, vilket är sjukt svårt för han är så jädra het.. :O
Han sitter just nu och skriver på sin laptop, haha. Han går nog av i sthlm, så en update om det kommer ;)

Nej nu ska jag slappna av och bjuda upp Mr Lidberg på en het tango här ;) Jisses så sexig han är, faktiskt!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0