Olycklig och Lycklig.


Ja, så det kan bli ibland alltså..
Vaknade ju upp och var super sne, ville inte kliva upp och ville ingenting. Men allt vända på gymmet, tränade bra och klarade av 15 minuter på intervallen. Sen när jag går ut, så möts jag av SNÖ =) snö hela jädra dagen, helt fantastiskt!
Ingen lektion bara bamba med gänget, skulle ju göra läxa men jag var lat och åkte hem istället. Köpte en jacka idag =) en snygg Everest blev det =) Nöjd med det. Nu har jag en vinter jacka och så har jag min snygga kappa ;)
Nu sitter jag här och ska äta mat och sedan bara dö i sängen, är extremt jävla trött idag.

Men ha en bra måndag. Hörs imorn!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0