Nytt inlägg!

Hejsan!

Så nu sitter jag här denna söndag kväll och är seg som tusan, har en stökig lägenhet och tomflaskor överallt. Jobbade idag vilket jag gärna sluppit, men pengar är alltid bra :)
Så gårdagen var helt underbar! Mycket folk, mycket alkohol och mycket mycket glatt humör.
Fick min första bus eller godis i denna lägenhet också, haha två små söta häxor kom och knackade på :)Gulligt.

Nu har jag bara en massa disk och tvätt att göra men absolut ingen ork, faen!
Men imorn är det iaf skola igen och träning ;) gött som tusan. Kanske en aningen pinsamt med tanke på allt som ändå hände igår, men det får man ta =) haha. Jag hade riktigt roligt på min halloween fest och några var riktigt snyggt utklädda! En kille kom som tjej ;)sexigt!

Nu ska jag städa iordning och sedan lägga mig och sooooooooooooova!

Vi hörs imorgon!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0