Jag räds inte ensamheten!

Godkväll :)

Idag är jag på ett okej humör, det är varken bra eller dåligt.
Har precis ätit korvstroganoff med basmatiris, väldigt husmankostigt och onyttigt men jag var så sugen!
Ska ta tag i disken och sedan koka en kopp thé och se på tv. Det är wallande ikväll =) Woho! Jag är ett riktigt freak av svenska kriminalserier och Wallander med Krister Henriksson och (R.I.P) Johanna Sellström är bara så bra :)

Jag har varit så nere nu sen jag kom hem igen, trodde det skulle göra mig gott att träffa familjen men det blev nästan tvärtom..
Nu när Tina bor där hemma igen och ja saknar henne så förbannat mycke, tänker absolut inte flytta hem igen, men ibland är det svårt faktiskt. Och med Rasmus och allt här nere också, det är mycket som tär på en fast det inte märks ibland.
Nu är det snart en månad sedan vi gick ifrån varandra, vi har setts och så lite granna, men mest bråkat som vanligt.. Jag vet fakiskt inte vad jag saknar mest, honom eller det vi hade/gjorde ? Uscha. Nej det kommer bli bra, måste släppa det där nu.
Jag räds ju inte ensamheten som sagt, har faktiskt börjat bli bekväm med att ta ett bad och sova ensam med bara mig. Det som ja faktiskt avskyr mest av allt är att sitta vid matbordet och äta midda själv. Lagar alltid så god mat, men är trött på äta den ensam nu.  :/

Nej nu måste jag gå.
Det är skönt att vara tillbaka i bloggen nu, en  (nybliven) storsstadstjej som lever singel med skola, jobb och träning! Yes!
Ha en otroligt mysig sönda nu så hörs vi efter träningen imorn.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0