Måndagkväll i Nordingrå med PANIK!

Tjabba labba!

Back from övik nu och det var mysigt, pizza, shopping och panik inför julen...

Okej så här är det.
Den 15 december skulle ju jag och R. åka utomlands ( förlåt att jag nämner dig ) , och vara borta en vecka, sen skulle jag åka hem och fira julafton sen tillbaka till kungsbacka och fira en underbar nyår med skumpa och ståt med älskade.
Man vad i helvete ska jag göra nu??????? Panik inför julen, nyrår och framförallt, vars ska jag vara och vad ska jag göra..
Vill inte ha e sådan där tråkig nyår med familjen där man somnar innan tolvslaget, Julen ska ajg naturligvis fira med den stora tjocka familjen ( haha ) men ja.. vi får la se, smått galen blir jag iaf när jag märker att alla pratar julklappar och planerar allting och jag bara står där och är deprimerad.. Något förslag?

Ja, annars så är det lugnt här hemma som vanligt, ätit en svensson middag med korv och pären, haha ;P Snart blir det bakning igen inför mammas dag imorn =)
Ikväll ska jag mysa i soffan som jag gör andra kvällar och ha ångest inför att snart åka tillbaka till stressen och skolan. Men det ska ändå bli skönt att få bestämma själv igen, nu är jag less på mammas skrik, haha.

Nej ha nu en fortsatt mysig måndag kväll.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0