Lördag i Nordingrå.


God morgon!

Blev en sen kväll igår, var ute och snurrade med rikard och sen blev det film med Carro :) Kom hem runt halv fyra, och nu sitter man här efter att varit vaken ett antal timmar. Trötter!!
Men det var skönt att få umgås och ha skratta lite, precis vad jag behöver, mina vänner här uppe!

Idag så kommer mormor och så kanske Carro och Henke tittarförbi på en fika innan jag åker neröver till h-sand! Blir tyvärr ingen utgång ikväll, alla andra har matcher imorn eller så är det något annat som kommer ivägen, tex att jag inte alls är på humör för att parta, vill bara vara med en bra kompis och ta det chill. Så det är vad jag gör denna regniga lördag i Norrlands hjärta Höga Kusten :)

Nu blir det frukost och bakdag med systrarn :)

Ha en bra lördag så hörs vi sen!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0