Karamellpoesi.



Hallå! :)
Nu har jag precis avnjutit en dunder god middag ( recpet finns ) och sitter här och bara är.
Vet inte riktigt vad jag skall göra, känner mig nervös inför imorgon ( np i eng.b ) och så är jag jädrans seg idag.

Jag har bara haft SVC idag som sagt sedan hade vi skrivarkurs och nu har den äntligen kommit upp. Våran blogg =)
Än så länge är det ingen som skrivit eftersom det inte är riktigt färdigt med småsaker, men det kommer. Den finns iaf =)
Adress hittar ni nedanför. :)

Yes, men annars så har jag inte så mycket att skriva och säga för inget annat har hänt idag. Skall väl koka mig en kopp the och se på tv och ta de lugnt :) Inget plugg och det är skönt ;)

Karamellpoesi.blogspot.com - tjejkult startar blogg

Puss puss / Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0