Kan livet vara bra?

God kväll!

Nu ligger jag i min säng och myser.
Har varit ute på en lång promenad och det var givande! Legat i badet och druckit ört te utan koffein och bara tagit hand om mig själv. Sjukt.. :)

Jag har haft en glad dag idag och gjort saker som jag i vanliga fall inte hade gjort.
Kan livet vara bra utan Rasmus Carlsson ?
Jag trodde inte det först, men efter helgen, efter att ha insett hur underbar vänner jag har och hur jag faktiskt kan leva utan att vara beroende av honom så börjar jag bli mer säker. Livet måste gå vidare, och om jag står som 18 åring och sörjer så är jag patetisk. Jag saknar en personen som under de senaste året gjort mig lycklig och som jag delat så otroligt många minnen med, såklart. Det blir inte lätt att leva ensam, men jag måste göra det gör min skull!
Rasmus, jag kommer finnas här.
 
 ... Ja, livet kan fan i mig vara bra utan dig!

Men jag har några vänner att tacka, och eftersom ni alla läser min blogg tänkte jag bara passa på att tacka er!

Tina. The one And only. Jag älskar dig min blodssyter. Du är den bästa människa som finns och jag klarar mig inte utan dig. Saknaden är olidligt stor. Vi ses till helgen gumman, paaaarty!

Ida. Min underbart fantastiska livlina. Hon som Alltid förstår. Jag älskar dig gumman.

Frida. Sötar rara och goa Frida som ställer upp :)

Zebbe the man! Min underbara själsfrände, min absolut bästa man! Livet vore inte livet utan dig!

Joakim. Du fanns där förut, du finns där nu och du finns där för alltid. Du är min hjälte! Kärlek min bästa!

Elsa. För att vi aldrig pratar men för att du bryr dig och säger behövande ord. Jag saknar dig tjejen!

Mamma, systrar och familjen. Jag längtar hem, vi ses snart!

och så klart måste jag nämna en person som vars namn är hemligt men som vet att jag finns där så som han finns för mig! Du är min hoooomie och jag ser fram emot våran vänskap.

Alla klasskompisar, festglada och underbara människor som förgyllde min lördag och som kommer fortsätta göra mig glad! Tack för att ni finns!

Nu ska jag lägga mig och prata i telefonen med alla dessa goa vänner och sedan sova skönt! Skola imorgon, woho! :/

Sov gott och sköt om er allihopa!
Sofie älskar er!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer
frida

va fint du skrev om alla Sofie!!!! <33

2008-11-03 @ 22:05:30
Ida

älskar dej också gumman!

2008-11-05 @ 17:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0