Iskallt, överallt.


Naken
Blottad
Ensam
Där ligger jag, i min säng
fäller en sista tår
bestämmer mig
Nu är det över
Jag trodde jag var stark
men jag är svag
jag trodde jag var älskad
men jag blev hatad
jag trodde jag var varm
men jag är kyligast
Iskallt
värm mig
älska mig
Naken
Blottad
Ensam
Förjävligt.


Sitter nu och värmer mig för att snart kila iväg och handla, det är så jävla kallt ute men ändå måste jag.. livet som ensam är inte lätt alltid. Min topplista nästa söndag skall handla om det tror jag, det positivta/negativa med att bo själv.
Idag var en.. kall dag. Inte bara utomhus, mitt hjärta, min själ och mitt liv fryser ihjäl. Varför ? :/

Nu måste jag verkligen bli lycklig igen, varm och inte sitta här och tycka synd om mig själv.
Jag vill ha en bebis!
Värm mig, någon.. ?

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0