Humörsvägningar, en kille tack!


Jävla helvetes otroliga fanskap till att vara kvinna!

Jag var på det absolut bästa humöret, eller nej det var jag inte, men nästan. Jag var på Bra humör tidigare idag och ikväll när jag gick till träningen, var glad och positiv till att träna en timme med taekwondon och sedan ut och jogga en stund, men inte då. Kommer till träningen och det verkar vara drag, tufft blir det idag tänkte jag. Idag blir det bra, nej nej. Tränaren, som aldrig brukar vara där och köra med oss har idag lagt upp ett, ( tror han ) bra program med mycket fysik och koordination. Uppvärmningen tog, ja inte mer än 4 minuter.. :O hallå ? vi brukar ha en uppvärmingen på en kvart iaf. Sedan så börjar han med konstiga övningar som inte alls, jag menar inte alls är bra för kroppen! Man blir bara skadad och tappar självförtroeende i sig själv. Bajs tränare! Och när plötsligt en timme har gått så tänker jag, " men hallå, när kommer tränings passet, egentligen? Ja du.. Vid denna tidpunkt, ca 20.00 är jag förbannad, ledsen och ahr en jävla mensvärk och surar med bestämmda steg hem till min soffa!

Nu ligger jag återigen i sängen och är nybadad och dricker vatten mot min mensvärk ! Faen!
Jag är trött på att vara tjej. Trött på att måste ha ont och ha komplex hela tiden. Trött på att vara trött på min kropp och allt som är fel på den, trött på att måste gå upp en timme tidigare bara för att sminka mig, trött på att måste raka dig varannan timme för att alltid vara i topp, trött på att Aldrig få vara nöjd!
Om det finns en kille där ute som vill byta sitt kön med mig så ring! Jag lovar att du få bra betalt!

Jag ska byta sport, skall börja med innebandy och klättring eller vad tusan som hellst.. något annat. Jag är inte i form för att träna TKD nu, och det SUGER! verkligen apa.. :/

Någon som håller med mig om hur otroligt hemsk och orättvist vi tjejer lever ?
Fast å anda sidan, jämnställdhet, vad faen är det ?
Klaga inte kvinna, du får skylla dig själv!

Nej nu blir det Tom Cruise och en underbar människa i telefonen ;)

Ha en god natt och sov gott!

Pusseli puss och Krameli kram / Fiie


Kommentarer
Ida

Sofie då! du e ju as snygg! du ska inte klaga! då som e så fin! du får inte tänka så hemsk om dej själv!!

2008-11-05 @ 17:31:02
Sanna

Men Sofie, du behöver inte kliva upp en timme tidigare för att sminka dig! Du e fin som du e! :)

2008-11-05 @ 21:46:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0